Desigilare zbor Jaroslaw

Desigilarea ceasurilori  se va face la Stana Costesti  maine 23.05.2011 la ora 18:00. Cei care vor fi prezenti sa fie de preferat la 17:45, ca la ora 18:00 sa se faca bataia ceasurilor.

Categorii: Articole interesante | 11 comentarii

Navigare în articol

11 gânduri despre „Desigilare zbor Jaroslaw

  1. Rugam membrii din Vaslui sa nu mai inregistreze porumbeii,pana nu are toata lumea cate 1 porumbel, ca astfel se supara unii si o sa va acuze ca ati furat guma !!!
    Va multumesc !

    • Marius

      sergiu obisnuieste-te….daca ii faci e normal sa spuna ca ai furat..din invidie..ia si ocupa-te de porumbei,recupereaza-i,da-le de mancare,si bate-i si la etapa urmatoare;)…bafta multa

  2. Marius

    presupun ca asta s-a intamplat din ce am citit in mes tau….bafta

  3. Marius

    si daca vor sa iti cada ceasul sau cine stie ce fa panarama nu ii lasa sa te calce in picioare;)

  4. IONEL

    STIU UN CAZ SIMILAR LA VASLUI, UNDE ASA-ZISII SEFI DE FILIALA, UMBLA CU TOT FELUL DE MAGARII. AM CITIT IERI, CRED, DESPRE UN CAZ A UNUI TANAR COLUMBOFIL CARE TOT ASA A FOST DESCALIFICAT, LUASE LOCUL 1 SI 3 LA JAROSLAW PE JUDET, CA NU SE POATE SA I VINA ASA REPEDE SI CA NU A FACUT TREI BATAII LA CEAS, PROSTII, II ROADE INVIDIA CA UN TANAR ABIA INSCRIS, DE DOI ANI, IN ASOCIATIE LE DA CLASA LOR, EXPERIMENTATII, ATOTSTIUTORII AU NISTE PASARI MAI PUTIN ANTRENATE. AM DE GAND SA SCRIU DESPRE CAZUL ASTA PE TOATE SITU-RILE DE PROFIL DIN TARA SI NU NUMAI, CA SA VADA LUMEA IN CE ORAS, TARA TRAIM. RUSINE SA VA FIE!!!!!!

    • Andrei

      Sunt de parere ca ori vorbesti civilizat si cu dovezi ori mai bine te duci si te culci. Nu nevinovatia trebuie probata ci vinovatia, deci pana nu aduci dovezi clare care sa sustina ceea ce zici, mai bine taci. Si aceste dovezi se aduc la cunostinta conducetii asociatiei Vaslui sau la cunostinta conducerii FCPR. Nu pe site-uri si sub anonimat.

      Numai bine!

      • ionel

        Mai Andrei, nu vorbesc sub anonimat, dupa cum vezi am si eu un nume, poate tu nu stii sa l citesti, IONEL ma cheama, nu Anonimul, asa cum te cheama pe tine Andrei. Poate acum iti este mai clar. Nu inteleg care este problema ta. Ai vreo una? Mai citeste odata mesajul meu, cred ca stii sa citesti, din moment ce scrii, si vezi ca am vorbit civilizat, daca tie cuvantul magarii ti se pare necivilizat cauta l in DEX sa vezi ce sensuri are. Inca ceva, daca tot vrei sa mi raspunzi, la comentariul lasat de mine, scrie cu cuvintele tale nu mi vorbi in citate. Ca sfat pe mai departe, de care nu esti obligat sa tii cont, numai persoanele slab pregatite vorbesc cu cuvintele altora. Si ce te ai ofuscat asa, te simti cu musca pe caciula cumva, faci si tu parte din acele persoane care se ocupa cu magarii?
        Numai bine.
        Semneaza IONEL, nu anonimul.🙂

      • Andrei-Ionut Teslariu

        Scuze, nu am observat ca nu apare numele complet. La asta ma refeream cand am zis ca esti anonim, ca ionel or fi multi. Probleme am multe, dar nu in ce priveste persoana ta. Nici nu as fi putut avea vreo problema atata timp cat nu stiu cine esti.
        Ce nu am inteles eu e unde ai vazut tu citate in raspunsul meu. E adevarat ca imi plac citatele atata timp cat ele pot spune ceva important, si nu vad de ce ar fi o greseala, insa aici chiar nu e cazul. Eu personal apreciez o idee indiferent daca persoana care o spune o zice de la el sau a auzit-o de la altii.
        Nu m-am ofuscat, doar ma irita cand vad persoane care scriu pe net asa ca unii fac smecherii, ca nu stiu care nu ar fi in regula. Eu prefer stilul direct si concret. Adica daca stii care e problema, iei o bucata de hartie si faci o sesizare, sau o faci verbal la prima imbarcare sau sedinta si gata. Nu am sa dau niciodata mancare porumbeilor care nu au ajuns unde sunt pe meritul lor. Nu e in interesul meu sa fac magarii.
        Cat despre cei descalificati, sunt sigur ca nu au fost descalificati fara sa greseasca. Si spun asta desi sunt prieten cu unul din ei. E greu ca trebuie sa plateasca aceste greseli, dar asa o sa invete pe viitor.

        Numai bine!

      • ionel

        Si ce nu este asa cum spun eu, ca unii fac tot felul de smecherii? Mai Andrei stii si tu ca am dreptate. In fine, oricum nu o sa se ia inci o decizie privind persoanele implicate in tot felul de mismasuri. Crezi tu ca daca ar spune cineva ceva la vreo sedinta sau imbarcare s ar lua vreo decizie. NU. Eu nu fac parte din asociatia Cuza Vaslui ca daca as face parte nu as avea nici o retinere in ai lua la intrebari si l a impins vagoane. Pe mine ma lasa rece persoanele din conducerea asociatiei voastre nu sunt cu nimic mai presus decat mine si nici porumbei mai buni ca mine deocamdata nu au. Dar se folosesc de lucrul acesta in a lua tot felul de decizii in favoarea lor. Apreciez faptul ca spui lucrurilor pe nume, putine persoane au curajul asta.
        Numai bine!
        Ionel

  5. ionel

    am vazut ca ati sters comentul meu nu i nimic mai pun unul. In fiecare zi cate unul. la toate filialele din tara. HOTILOR!!!!!!!!

    • Art. 34. a) O persoană desemnată dinainte, având un ceas de precizie (posibil ceasul atomic al sistemelor de îmbarcare elctronice) anunţă, cu voce tare, ora exactă a controlului final, moment în care fiecare columbofil manevrează mecanismul ceasului- cheie, parghie, marcand astfel controlul final. Apoi, după un interval de timp ce poate fi de la 1 minut la 10 minute, stabilit de organizatori se face, de către toţi columbofilii al doilea marcaj de control final. Numai după această a doua marcare se trage banda la geamul vizor. Nu se trage banda la ceasurile Junior sau Benzing Paloma, Benzing CC, în schimb la ceasurile Heirman, Pllaschaert mai este nevoie de incă un marcaj “bătaie, pontare” (al 3-lea).
      b) După marcajele finale, fiecare columbofil primeste fişa de cronometrare colectivă a porumbeilor proprii şi asteaptă, în continuare desigilarea ceasului.
      Art. 35. – Urmează desigilarea propriu-zisă care se face public de către comisiile tehnic sportive întocmite în acest sens. Comisia este formată din minimum trei persoane. La masa de lucru columbofilul prezintă ceasul sigilat si fisa de cronometrare colectivă. El va sta aproape, supraveghind în liniste, operaţiile de scoatere a clemelor din ceas si consemnarea acestora în fisa de cronometrare. Un membru al comisiei rupe sigiliul ceasului, îl deschide si în functie de modelul ceasului, extrage cu atentie mai întâi discul cu cleme iar apoi banda de hârtie imprimată.
      Dacă se rupe banda in timpul manipulării ei de către comisia de desigilare, se va face un proces-verbal în acest sens iar banda va fi luată in considerare.
      Are loc acum o primă verificare a benzii de ceas făcută de al doilea membru al comisiei care va urmări:
      – însemnările şi stampilele de la incepul benzii;
      – consemnarea numelui şi prenumelui columbofilului sau a columbofililor care au marcat în ceasul respectiv,
      – perforarea de control iniţial care trebuie să fie înainte de marcajul de control iniţial;
      – marcajele să fie vizibile, – zi, ore, minute, secunde (cadranele ce exprimă acest lucru);
      – marcajele de control final (minimum două);
      – perforarea benzii în momentul deschiderii ceasului, unică, obligatoriu în al doilea marcaj final sau după acesta;
      Apoi va citi cu atenţie primul control final – abaterea de la ora exactă, în plus sau în minus trebuie să fie mai mică de 3 minute în 24 ore de functionare a ceasului.
      In timpul al doilea se va face o verificare simultană, încrucisată a marcajelor de pe bandă, numărul si ordinea acestora cu ordinea clemelor aflate în cusete pe circumferinta discului (mobilizat din ceas sau rămas în ceas pe o latură a acestuia-după modelul ceasului). Ceasurile fără capac la disc sau fară clapete la cusete, prevăzute de fabricant, trebuie să contină clemele de cauciuc în micile tuburi cu deschiderea in jos. Unei cleme trebuie să-i corespundă obligatoriu o marcare pe bandă. A se regla ceasurile Junior in acest sens.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

