Invitatie-Expozitia-Columbofila-Craiova-2011

Categorii: Articole interesante | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Invitatie-Expozitia-Columbofila-Craiova-2011

  1. Japonezul

    Buna seara,
    Sper sa nu o luati in nume de rau (voi, organizatorii) dar, fratilor, incercati si voi sa faceti putina RECLAMA: ma asteptam ca macar Duminica sa vad un afis in piata chiar si tras la XEROX daca ar fi insemnat prea mult pentru voi sa fie si color.
    Eu unul sunt un incepator in ale columbofiliei si sper sa nu fiu dezamagit de la inceput.
    imi pare rau ca nu pot participa la festivitatea de deschidere a expozitiei – vineri o sa fiu la serviciu – dar , sincer, sper sa va fi gandit ca la deschidere si la final sa exite si o lansare de porumbei.
    Este prima festivitate de acest gen la care o sa particip si mi-as dori sa fiu impresionat cu ceva , sa nu vad doar pasari inchise in custi stresate de vizitatori, ci mi-as dori ca fiecare dintre cei care expun acele pasari sa ne si impartaseasca din dragostea pe care le-o poarta.
    Eu unul am devenit mai responsabil si mult mai exigent cu mine insumi de cand am aceste pasari in grija mea (de exempu dimineata obisnuiam sa lenevesc in pat pana in ultimul minut inainte de a pleca la serviciu; acum nu se mai poate ….).
    La final o sa inchei cu urmatoarea rugaminte: incercati sa dati tot ce este mai bun din voi la aceasta Expozitie ca sa atrageti cati mai muti printre voi dintre cei care nu stiu ce inseamna acest sport (boala incurabila).

    Toate cele bune.

  2. Carmaciu

    nu te supara ….
    expozitia este la Craiova si nu suntem organizatori…. nici nu stiu daca se duc participantii la expo (cu porumbei)
    mai gandeste putin….
    nu te supara

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

