Lansare Porumbei Asc. Vaslui Borsa „INTRECERE INTRE PRIETENI” PUI 2011

Categorii: Articole interesante | 15 comentarii

Navigare în articol

15 gânduri despre „Lansare Porumbei Asc. Vaslui Borsa „INTRECERE INTRE PRIETENI” PUI 2011

  1. Sorea Costel

    a fost sau n-a fost…..DERBY….?
    mai bine nu se mai facea niciodata.
    chiar nu ma asteptam la asemenea reactii din partea unor colegi.
    tin sa le multumesc tuturor celor cere au participat si mai mult celor care m-au felicitat.
    sincer nu ma asteptam ca un asemenea concurs sa nasca atatea polemici si sa scoata la iveala o alta fata a unora la care nu ma asteptam.
    cum vrei sa te mai numesti o asociatie serioasa cand din Vaslui au stiut 2 sau 3 oameni ca se zboara puii la Prezmyl???
    nu am crezut niciodata ca o asemenea joaca, poate sa nasca atatea polemici, invidie si chiar ura.
    cresc porumbei de atatia ani cu pasiune si dragoste dar este primul an cand am un asemenea gust amar fata de ceea ce se intampla in jurul meu, fata de aceasta grupare (impartita in 7 parti), care ne numim asociatie si mai vrem sa mai facem si performante…

  2. Sau,si asa ca e greu,te bagi,te rogi de unu si de altu sa te mai ajute cu cate ceva,bataie de cap si timp pierdut,se mai gaseste cate unu in timpul sezonului care ”te mai i-a peste picior”,apoi cand reusesti si tu ceva si te bucuri,la final nu primesti nimic…NU BANI….ci ceva simbolic…ce se primeste de obicei dupa sfarsit de sezon,pentru meritele unora,la fiecare asociatie care se respecta !
    Era un membru,care nu s-a mai inscris pe care de ceva timp am inceput sa-l cred cand tot spunea de transparenta.

    • Papagalule ….. daca nu ai participat de ce comentezi si faci in asa fel ca sa se certe lumea..
      TACI DREACULUI DIN GURA … vorbeste cand esti intrebat si la obiect …
      mari si tari in fata calculatorului
      sunt constient ca „administratorul” negrestean nu o sa accepte comm…. dar poate iti transmite…
      pt cultura ta generala cupele sunt ajunse si sunt la Patrunsu…o sa primeasca…. daca vrei tu sa ii faci un premui special pt ca il idolizezi nu ai decat ..eu nu imi Permit.
      Avocatul Papagal al Negrestiului

      • Din cate stiu nu esti din Negresti . ;)))

      • mai bn ca nu sunt din Negresti .. te las pe tn sa te mandresti ca est Negrestean…. sunt si baieti buni din Negresti…. dar tu ii faci de ras
        Daca vrei sa imi dai o replica …gandestete bn …. ca poate ne int si nu te mai trag de urechi😉
        Fii istet si invata din greseli (nu din tras de urechi)

  3. Dragos.M

    Dragi colegi am si eu o intrebare….Care au fost cauzele de v-au facut sa refuzati propunerea Husului sa zburati puii impreuna cu o masina care oferea toate conditiile si avea capacitatea necesara pt toti porumbeii si ati ales sa zburati puii pana la Borsa cu o duba unde porumbeii au cele mai proaste conditii? Problema este la voi in curte si va rog sa nu mai dati vina pe intreaga asociatie. Respect

  4. Dragos M.

    Domnule teslariu nu vad care e diferenta asa mare de ruta cat despre cond voastre de transport au fost nemultumiti porumbeii daca voi nu. Daca tu consideri ca a transporta por intr-o dupa nu e problema mai bime te lasi de sportu asta. Rade tara de noi cand vede pe net din ce lansati porumbeii aia…macar nu le mai publicati

    • Daca antrenand porumbeii cu masina aia am avut rezultate nu vad de ce ne-ar fi rusine. Astea sunt conditiile pe care ni le-am permis noi. E normal sa ne dorim mai mult dar nu doar masina e importanta in zborul cu porumbei. A fost decizia noastra si ne-o asumam. Dumneavoastra bucurativa de conditiile de la Husi si nu mai aveti grija altora.
      Numai bine!

  5. Domnule Dragos , aveti mare dreptate in ceea ce ziceti , dar nu putem sa uitam ca din acea duba , a domnului Sebi, a iesit numaru 1 maroton tineret , numaru 2 maraton tineret , echivalentul la nr. 4 national maraton tineret , nr. 6 national maroton tineret , locul 4 maraton palmares etc . ………. dar asta nu justifica atitudinea unora care nu au vrut sa onoreze invitatia celor din Husi pt. a zbura cu ei. Eu cand sa facut aceasta invitatie de a se zbura cu Husul , eram in spital , dar impreuna cu alti 2 colegi columbofili am incercat sa explicam celorlalti avantajele pe care le avem ,daca zburam cu dumneavoastra , pana la urma s-au strans 10 columbofili ,minimul care a fost spus de domnul Adrian pt . a inbarca din Vaslui , din motive greu de inteles am ramas tot 3 care ne-am mentinut dorinta de a zbura cu voi dar degeaba , pt . ca numai pt noi nu venea masina pana in Vaslui , ne-am conformat si chiar daca am inceput zborurile de antrenament de la a patra etapa si am zburat ultimile trei , le-am terminat onorabil aici nu ma refer numai la mine ci si la ceilalti 2 colegi ,un mic exemlu la ultima etapa am inbarcat 5 din care 4 mi-a venit cu 2 minute in urma la primul loc,motivul nu il cunosc , nu stiu de ce pasarile au venit de la vale , deci avantaj au avut…………….. , prin aceste exemple am vrut sa demonstrez ca nu e o rusine sa zbori cu o duba , foarte adevarat e ca porumbeii nu au conditiile necesare pt .a face performanta ,dar asta e mai bine decat deloc , ceea ce ma irita cel mai mult e ca nu a-ti primit raspuns de la nimeni din cei care sunt in masura sa vi-l dea ,speram eu si ceilalti care ne impartasim aceleasi pareri ca poate de la anu se va schimba ceva .

  6. Dragos.M

    Domnule Andrei ne bucuram de conditiile de la Husi dar vreau sa iti precizez ca asociatia Vaslui include si Husi si Barlad deci mi se pare normal sa am grija voastra. Poate daca la titlul acestui articol scria Clubul Vaslui nu ma mai interesa dar scrie Asoc. Vaslui intelegi ideea? Iar chestia cu „duba” era una de principiu. Imi cer scuze daca am gresit cu ceva
    Cioby , ai dreptate as fi preferat sa primesc un raspuns de la altcineva dar probabil ca au raspuns prin domnul Andrei🙂
    P.S : Sincere felicitari pt cei care i-ati mentionat cu rezultate la nivel national.

    • Din ce stiu eu, la FCPR nu mai exista termenul de „club” ci de „asociatie”, fie ea asociatie judeteana sau la nivel mai mic. Asta ca informatie.
      Din punctul meu de vedere, cel mai bine e sa zburam tot judetul pe un plan comun, insa asta depinde si daca doleantele din fiecare oras coincid. Corect mi s-ar parea sa se faca o adunare generala cand se voteaza planul de zbor si minoritatea sa se supuna majoritatii. Eu de fiecare data am ales sa zbor cu majoritatea celor de la Vaslui chiar daca uneori am fost de alta parere. Consider ca numai zburand tot judetul o sa avem preturi decente pentru antrenamente, si niste antrenamente adevarate. Anul asta s-au luat deciziile pe fiecare oras in parte si fiecare a zburat cum a hotarat majoritatea. Sa speram ca anul viitor sa ajungem la o intelegere si sa facem antrenamentele cu tot judetul.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

