Ce ruta preferati in 2013, Polonia sau Ucraina ?

Asteptam parerile voastre despre avantaje si dezavantaje.
harta polonia
dasdsad
 
harta-zboruri1 harta ucraina
 
Categorii: Articole interesante | 37 comentarii

Navigare în articol

37 de gânduri despre „Ce ruta preferati in 2013, Polonia sau Ucraina ?

  1. barbosu florin

    De preferat ar fi Ucraina pentru numarul mare de porumbei, concurenta dar si distantele echitabile din toate zonele, desi din Ucraina vin mult mai greu si zborurile sunt mai grele fata de Polonia dar as prefera sa vorbeasca cei care au zburat in Ucraina si stiu cum sunt zborurile.

  2. andrei

    Pt nr mare de porumbei poate costuri mai mici votez ucraina

  3. sorin

    ucraina concurenta mai mare costuri mai mici ar fi super daca sar ajunge la un numitor comun la sedinta de pe 20

    • Asociatia Columbofila Cuza Vaslui

      rog sa v-a lasati numele intreg sa stim si noi daca sunteti membrii din judetul Vaslui, altfel nu vor mai fi publicate comentariile. Multumesc

  4. Sorea Costel

    eu votez UKRAINA din urmatoarele motive:
    1; este o distanta aproximativ egala intre columbofili de la Suceava pana la Tulcea
    2:un numar mare de porumbei la zborurile de fond si maraton
    3:fiind un nr mare de porumbei ar trebui sa fie si un nr mare de platitori, ceea ce inseamna si costuri mai mici
    4:drumul mai scurt parcurs pana la locul de lansare si posibilitatea de lansare la prima ora
    5;posibilitatea de a face norma la fond din 3 fonduri, adica cel mult 1700 km, si nu ca pana acum cand noi ne laudam ca avem norme la fond dar din 2 fonduri si un maraton, adica distante de peste 2000 km.
    Despre parerile contra eu zic ca sunt nesemnificative pentru cei ce vor sa faca performanta si sa concureze cu cei mai buni
    Am auzit si pareri ale celor care au mai zburat pe ruta Ukraina si care spun ca nu se pierd asa multi porumbei pe aceasta ruta, dar din moment ce pe Polonia au fost destule catastrofe si zboruri grele eu prefer Ukraina
    Si mai prefer Ukraina si pentru a evita acea prostie de lansare intarziata pt ca nu mai sunt motive sa dam sane egele la toti participantii, deoarece distantele sunt egale intre HUSI si TULCEA de la Krasnodon.
    Asa ca sa asteptam sedinta de pe 20 si sa speram ca cei ce vor alege o vor face cu inima deschisa si tinand cont de parerea majoritatii

    PS. Va rog sa il sunati pe domnul Patrunsu VIorel si sa ii comunicati fiecare parerea voastra despre votul ce va trebui dat pe data de 20,pentru ca vrem sa se tina cont de parerea fiecarui membru

  5. Eu votez POLONIA pentru ca:

    1. Avem un protocol de respectat (trebuie sa schimbam in fiecare an rutele de zbor ca asa vor cei care nu se vad in clasamente- cred ca asta e motivul)

    2.Din cate am auzit cei de la Suceava si Iasi nu vor veni la sedinta si vor sa zboare pe Polonia

    3. Cei de la Bacau vor 5 fonduri iar la maraton vin cu 175 de porumbei si 14 columbofili la prima etapa (se poate vedea in clasamente).

    4. In 2011 Asociatia Vaslui a ocupat locul 7 national la maraton in 2012 locul 3, deci am crescut si s-a facut performanta.

    5. Sa nu iutam ca in 2011 cei de la Braila au parasit zona si au zburat cu cei de la Constanta – mai putem avea incredere in ei ?

    6. Chiar daca nu sunt distante egale intre toti din zona v au fost porumbei in expozitia nationala de peste tot.Nu putem toti sa fim campioni nationali.

    7. Nu cred ca s-ar reduce costurile din mai multe motive:
    – accizele la motorina s-au scumpit
    – mai multe masini, centre de imbarcare, drumuri intre centre.
    – „atentii” prin vami
    – se stie cum e cu lansatorii pe Ukraina
    – etc

    P.S

    Ar mai fi multe motive sa nu schimbam ruta de zbor dar ce se va hotari la sedinta vom respecta.
    Pune si o poza cu ruta de pe Polonia pentru zona v

  6. alex g

    votez ukraina

    • Asociatia Columbofila Cuza Vaslui

      rog sa v-a lasati numele intreg sa stim si noi daca sunteti membrii din judetul Vaslui, altfel nu vor mai fi publicate comentariile. Multumesc

  7. Andrei

    Si eu sunt tot pentru Ukraina insa sunt sceptic deoarece de obicei nu reusim sa ne unim fortele atunci cand sunt astfel de oportunitati. Zicea cineva ca sansele in viata sunt ca trenurile, trebuie sa profiti si sa te urci cat e in gara.
    Numai bine!

  8. tudusciuc florin

    VOTEZ UKRAINA

  9. Sincer,cand am auzit de Ucraina,am zis ca sunt de acord cu Ucraina,ca,am putea concura multe judete la un loc,ar fi nr mai mare de porumbei,membri,deci concurenta. Lansarea intarziata ar disparea..si altele.. Si nu in ultimul rand,nu m-as mai simti „vinovat” ca din cauza mea trebuie sa se ia in considerare lansarea la maratoane,sa am distanta. Pe Ucraina n-as mai avea „problema ” asta.🙂
    Dar, gandindu-ma mai bine,intr-un fel as prefera tot Polonia,pentru ca,pe Ucraina n-am avut ocazia sa-mi zbor porumbeii,si nu stiu ce ma asteapta. Pe Polonia i-am zburat un singur sezon,nu a fost rau,cu exceptia etapei Mlawa.
    Intr-un final, c-o fi Polonia sau Ucraina,tot o sa-mi zbor porumbeii,daca am posibilitatea…
    Sa aleaga cei care au zburat pe ambele rute!(dupa parerea mea)

  10. Mai intai as vrea sa va atasez cateva clasamente…in care se vad cat de „usoare” sunt etapele pe Ucraina:
    Krasnodon 10.07.2004- http://www.pigeonclub.ro/clas_nationale/Krasnodon_2004_porumbei_national.txt
    Krasnodon 10.07.2003 http://www.pigeonclub.ro/clas_nationale/Krasnodon_2003_porumbei_national.txt
    Deci daca din Polonia mai putem spera sa prindem pe centru sau pe zona… din Ucraina putem sa ramanem fara porumbei…si asta pentru cativa care nu se mai vad pe nicaieri..
    Daca am format niste porumbei pe Polonia, de ce sa nu ne bucuram de ei?
    Spor la zbor!!!

    • Teslariu Andrei

      E greu sa compari rezultatele de acum 10 ani cu ce o sa fie acum. Porumbeii au mai crescut in valoare, tehnologia a mai avansat si putem vedea cum o sa fie vremea pe traseu, conditiile de transport s-au mai imbunatatit, oamenii au mai capatat experienta, etc.
      Oricum nu iti fa griji ca si pe directia Ucraina tot primul pe directia de zbor o sa fii, asa ca nu o sa fii prea dezavantajat. E adevarat ca o sa avem distante apropiate ca valoare cu galatiul si celelalte judete de pe granita, dar tocmai de asta vor unii ruta asta, ca sa vada daca au valoare sau nu.
      Numai bine!

  11. Asavei

    De preferat as prefera si eu tot Ukraina datorita concurentei mai mare,si distantele tuturol egale…

  12. Ciobanu Catalin
    Nu sunt eu in masura sa spun care ruta este mai buna, eu i-mi spun doar parerea si sper sa nu supere pe nimeni…..
    Zboririle pe Polonia cat si cele pe Ucraina sunt grele cu toate ca se spune ca cele pe Ucraina au un grad mai mare de dificultate
    pt. ca porumbeilor le trebuie un grad foarte mare de inteligenta, la zborurile in evantai ,sa se „rupa ” din timp sa nu fie luati de altii in alta directie ,dar
    nici asta nu ar fi o noutate caci stim cu totii ca de multe ori porumbeii nostri
    s-au intors de la vale . Vantul o o alta problema foarte importanta ,stim ca vara in majoritatea timpului bate din nord deci zborurile pe Polonia au
    un avantaj , mic spun eu si aici o sa fiu contrazis de foarte multi dar am si eu replica :sa ne uitam la Preda Gheorghe care din 24 de porumbei
    are 14 cu norma la maraton din care 12 Asi din acestia fiind 10 yearlingi …etc. …
    Costuri mai mici , nici eu nu cred ca o sa fie mai mici ,chiar daca motorina , (benzina) in Republica Moldova este mult mai ieftina , cu totii
    stim ca multi prefera sa treaca granita si sa alimenteze de acolo dar asta nu ne avantajeaza pe noi pt. ca pretul benzinii e luat de la noi deci de acest
    avantaj se bucura „altii”. Cum am mai spun si ma repet, nu sunt eu in masura si nici altii care nu au zburat niciodata ,sau care sunt inscrisi numai
    pt inele,sa hotarasca soarta porumbeilor celor care zboara an de an ,(vin la sedinta votez POLONIA sau UCRAINA iau inelele si ne mai auzim la anu)
    cu toate ca fiind inscrisi toti avem drepturi , ceea ce am vrut sa subliniez este ca votul la un zburator constant este mult mai greu decat al unui
    membru, „colectionar” de inele.
    Ca, ” colectionar” de inele votez Ucraina din cauza nr. mare de porumbei ,a nr. mare de columbofili ,concurenta, daca feraasca Dumnezeu i-mi
    calca un porumbel prefer sa fie primul din 30000 de porumbei decat din 2000 , cu alte cuvinte ar fi frumos ………………

  13. Am uitat sa spun ce era cel mai important : distante egale ,sanse egale de la Suceava pana la Tulcea

  14. Teslariu Andrei

    Ati rupt o lume cu porumbeii formati pe Polonia. Porumbeii buni vin de oriunde. Intrebati pe cei care au zburat porumbeii incepand cu anul 2002 ca au fost porumbei zburati Ucraina, apoi in 2006 zburati pe vest si dupa asta pe Polonia si cei care au facut rezultate au facut pe toate directiile. E adevarat ca sunt conditii diferite si la inceput poate nu o sa claseze asa bine ca pe Polonia dar o sa fie acelasi lucru la toti caci toata lumea schimba directia de zbor. O sa trebuiasca sa se tina seama de conditiile atmosferice, mai ales de vantul care bate din nord dar asta face parte din orice concurs.
    Multi motiveaza ca trebuie sa pastram ruta Polonia ca acum avem multe norme si prezente in expozitie insa astea le avem pt ca suntem avantajati de distante si de asta e ruta mai buna. Daca am zbura in zona IV am mai avea atatea rezultate?
    Consider ca doar pe ruta Ucraina se vede daca avem ceva pasari sau ne imbatam cu apa rece.
    Parerea mea e ca sunt mult mai multe avantaje decat dezavantaje, si chiar daca o sa ne coste la fel eu cred ca se merita sa trecem la un nivel superior.
    Numai bine!

  15. Votez Ukraina!

  16. votez ukraina! pentru o concurenta cat mai mare si pentru formarea unor porumbei cu adevarat buni. daca pe polonia porumbei veneau in turma fie pe siret fie pe prut (probabil). pe ukraina porumbei buni nau la ce se lua uni dupa alti, cei mai buni trebuie sa o vina pe cont propriu in evantai. cat despre faptul ca ii mai greu in ukraina decat in polonia uitativa la rezultatele lui preda gheorghe care a zburat in 2012 porumbei in ukraina. nare nici o relevanta zorurile de acum 10 ani care le faceau colegi nostri mai batrani.

  17. Racovita Adrian

    Domnule Teslariu indicat ar fi sa zbori si tu porumbeii ,nu ne mai da indicati, lasai pe cei care zboara sa si spuna parerea ,m am uitat prin clasamente si nu ai participat in 2012 si ne spui ca vrei da treci la alt nivel superior,cei care nu zboara ar fi bine sa citesca si nu sa si dea cu parerea ca scriu numai prostii.

  18. asa e cel mai bn cum spune adrian sa comenteze cei care au zburat si zboara porumbeii.

  19. Andrei Teslariu

    Daca nu am zburat porumbeii in 2012 nu inseamna ca nu pot sa inteleg anumite lucruri si nu pot analiza o situatie anume. Cand am zis de trecere la un nivel superior ma referam la toata lumea nu numai la mine. Oricum, e parerea mea personala despre subiectul care se discuta si mi-o pastrez, asa cum fiecare are dreptul sa analizeze situatia si sa isi formeze propria opinie. Daca parerea mea nu coincide cu a dumneavoastra nu inseamna ca vreo unul dintre noi vorbeste prostii. Pur si simplu avem puncte de vedere diferite si fiecare vine cu argumente pentru a sustine ceea ce crede. Eu doar mi-am zis parerea asa cum am fost invitati sa o facem in deschiderea acestui topic. Faptul ca o sa se zboare pe Polonia sau pe Ucraina nu influenteaza hotararea mea de a zbura porumbeii anul acesta ci o sa zbor unde o sa hotarasca cei ce sunt in putere sa ia aceasta decizie.
    Numai bine!

  20. George NT

    Uitati un clasament frumos de la Krasnodon in care se vede clar ca e echitabil pt toata lumea http://www.pigeonclub.ro/clas_nationale/Krasnodon_2002_porumbei_national.txt

  21. Angheluta Marian

    Frumos clasament postat de dom George dar imi pun o simpla intrebare ? Cei din jud Vs au participat? Felicitari domnilor Marandescu si Nita ca daca nu clasau acei 3 porumbei nici nu iti dadeai seama ca jud a participat la acest super zbor (Krasnodon)!!!!!!.Nu imi este frica de nici o ruta dar votez POLONIA pentru binele porumbeilor si a jud.Astept un raspuns la intrebare de la cei in masura si cati membri au participat la acel zbor!!!!!!

  22. rebegea toma

    votez ukraina din mai multe motive : 1 numar mare de crescatori
    2 numar mare de porumbei
    3 toata europa o sa fie cu ochii pe noi (reclama)🙂
    4 distante aproximativ egale
    5 semi national echitabil
    6 adrenalina maxima;
    adevarul e ca in primul an, sunt sanse mari ca pierderile sa fie putin mai mari. dar spun ca merita sacrificiul asta in primul rand pentru echitabilitate.

  23. Nu am zburat din Polonia si nu stiu cum este ,dar presupun ca din Ucraina e mai usor poate ma insel din cauza ca este campie.Nu vreau sa fiu criticat dar asta este parerea mea VOTEZ UCRAINA

  24. Dragos Marian

    Si cum credeți voi ca o sa ne antrenament porumbeii pentru Ucraina? Cam ce etape de antrenament am putea face ? Eu zic sa respectam protocolul semnat pe 4 ani , doar in condițiile in care se face protocol pe zona 4 si 5 cu etape egale pt toți la fond si maraton atunci eu as vota Ucraina

  25. cu antrenamentele ai dreptate dragos

  26. andrei

    in primu rand cum zice adrian cine nu zboara sa isi tina com ptr el … de ce sa ma duc pe UKRAINA cand eu am rezultate pe POLONIA de ce sa dau vrabia mea din mana pe cioara lui( teslariu) de pe gard? si altii….
    avem de respectat nu protocol , cum zice marian cine se ocupa de antrenamente ? Inca o intrebare : ce va adus voua UKRAINA ? votul se deduce din randurile mai sus mentionate . POLONIA

  27. andrei

    cand restul judetelor din sud zboara uk br gl si tl bz iar NEAMTUL SI-A FACUT DEJA UN PLAN PROVIZORIU PE UK UNII DE LA IASI AU ADERAT LA ACEST PLAN BACAUL DORESTE UK NOI ZBURAM CU VRANCEA POLONIA?BN ZBURAM POLONIA DAR EU UNUL PERSONAL NU VREAU SA DAU BANI IN PLUS PTR CA DACA DOAR NOI SI VRANCEA ZBURAM POLONIA COSTURILE VOR FI MULT MAI MARI

  28. Alex.B

    Fiecare membru al acestei asociatii are dreptul la o parere indiferent daca unora le place sau nu,din cate stiu eu teslariu e inscris si are porumbei in cusca cu rezultate mai bune decat au multi de aici care-i sar la gat si de aceea multi vorbesc in necunostiinta de cauza…nu-l apar pe teslariu dar are si el dreptu de a avea o opinie ca pana la urma isi pune si el bani,timp,nervi,porumbei in joc.Cu stima Alexandru.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

